Azken egunotan Aurillac-eko (Frantzia) Jules Ferry Collegeko ikasleak ditugu gure artean. Joan den igandean iritsi ziren arren, atzo egin genien ongietorria Ikastolan, ikasle guztiak patioan bilduta zeudela.

Elkarrekin, txistuz lagundutako euskal dantza batzuekin jaso genituen, eta haiek ere parte hartu ahal izan zuten azken dantzaldian, ikasle talde guztien txaloak jasoz.

Egun hauetan, elkarrekin osatzen ari diren Europarako Sinfoniaren zatia entseatzen arituko dira Itxaropena Ikastolako kideekin batera, eta, ondoren, ‘Looking Out, Looking In’ proiektuan parte hartzen duten gainerako eskolek osatutako zatiei gehituko diote.

Lan planaz gain, Zugaztieta, Getxo, Algorta eta Portugalete bezalako inguruak bisitatzeko aukera izango dute, Bilbo ezagutzen egun bat pasatzeaz gain.

Ostegun arratsaldean kontzertua eskainiko dute Llano plazan, Trapagaranen, 16: 30etatik aurrera. Horrela, bertatik bertara ezagutu ahal izango duzue , Euskadiko eta Frantziako gai tradizional batzuez gain, zertan ibili diren.