EUROPAR BATASUNAREKIN ELKARLANEAN

2022 / 2023

Polonia

Basque meet Kashubians

Polonia iparraldeko Kashubians herriaren kultura ezagutzeko aukera paregabea, Europako herri guztien aniztasuna hobeto ulertzeko aukera ematen digu, ezezagunagoa zaigun nortasuna duen jendearekin harremanetan jartzeko aukera ere eta aldi berean geure nortasuna ezagutarazteko aukera bikaina da.

2022 / 2023

Suedia

Stories For The Europe To Come

Hainbat ikuspuntutatik sortutako istorioen bidez, gure nortasuna eta suediar herriarena aurkeztuko ditugu, material eta plataforma ezberdinak erabiliz. Ikus-entzuneko istorioak sortuko ditugu, idatziak, animazioaren, argazkiaren edo testuaren bidez, nondik gatozen, zerk batzen, bereizten eta aberasten gaituen eta etorkizuneko Europa nora eraman nahi dugun kontatzen dutenak.

2021 / 2023

Portugal + Frantzia + Eslovakia + Italia

Literacies at the service of integration and citizenship

Literaturarekin egin nahi dugu lan hazkunde pertsonalerako, gizarteratzerako eta aldarrikapenerako tresna gisa, literatura garai onekin gozatzeko eta txarrak zerbait hobeak egiteko erabiltzeko elementu kultural bezala ikus dezaten. Bilatzen dugu ikasleek, nazioarteko beste ikasleekin intekzioan, literatura ulertzea guztiok batzen gaituen lokarri bezala, bereziki orain komunikazioa zailagoa egiten zaigula. Literaturak pertsona gisa batzen gaitu, eta sortu diren distantzia horiek apurtzen ditu.

2021 / 2023

Eskozia + Lituania + Grezia + Italia + Frantzia

Looking Out, Looking In

Musika kultura desberdinenak batzeko gai den elementua da. Horregatik erabaki genuen herrialde parte-hartzaile guztien artean, ‘Europarako Sinfonia’ bati forma ematea, beste lotura-tresna berri bat europear ikasleen artean. Bikoteka lan eginez eta, azkenik, talde osoa batuz, proiektuko ikasleek beren lehen obra handia konposatu zuten, azken bidaian publikoaren aurrean zuzenean jotzeko aukera izan zutena.

2019 / 2020

Grezia + Polonia + Italia + Alemania

What’s Left For Human Rights?

Gure asmoa Europako hainbat herrialdetako ikasleek iraganean bizitako istorioak partekatzea da eta nola lortu den aintzina eskubideen inguruan sortutako erronkei aurre egitea eta egungo giza eskubideen alde borrokatzen joatea, pausuz pausu. Horrela, esperientziaz beteriko eztabaida sortzea bilatuko dugu, orain arte zer egin den eta oraindik zer egin behar den erabaki dezaten.

Erasmus + Proiektua

Zer da Erasmus+ proiektua?

Erasmus+ Europako Batasunaren proiektua da, ikastetxeen arteko elkarlana sustatzeko, ikasteko esperientziak partekatzeko eta aniztasunarekin aberasteko.

Zer egingo dute ikasle partehartzaileek?

Elkarlanean ibiliko dira Europako beste herrialdeetako ikasleekin, eta elkarrekin, proiektu ezberdin baten inguruan arituko dira. Proiektuek gai ezberdinak jorratuko dituzte eta ikasturte bateko edo gehiagoko iraupena izango dute.

Nolakoak izango dira bidaiak?

Herrialde partehartzaile ezberdinetara joango dira, taldeka, eta Ikasleak familia giroan egongo dira, familia ezberdinen etxebizitzetan.

Bidaiak astebetekoak izango dira, eta bertara heltzerakoan ikastetxeetan landutako lanak aurkeztu beharko dituzte. Aldi berean, bertako ikasleekin elkarlanean arituko dira, talde multikulturalak osatuz, proiektuen inguruko hausnarketan burutzeko.

Ahalik eta ikasle gehiena proiektuan parte-hartzea dugu helburu, baina ezin izatekotan, aukeraketa bat egingo da hurrengo faktoreak kontutan hartuta: jarrera, konpetentzia sozial eta emozionalak eta konpetentzia linguistikoa.

Zer beharko dugu bidaietarako?

Ezinbestekoak izango dira pasaportea edo NANa, eguneratuak, eta guraso edo tutoreen baimena.